Αγαπητοί φίλοι,

Έχω διαπιστώσει πρόβλημα στην εκτύπωση δυο αρχείων pdf στον εκτυπωτή μου HP
p1005. Το πρόβλημα το διαπιστώνω σε δυο αρχεία, το ένα το είχα λάβει μέσω
αλληλογραφίας (υπέθεσα ότι το πρόβλημα ήταν στον τρόπο που δημιουργήθηκε το
αρχείο), αλλά το δεύτερο το είχα δημιουργήσει εγώ (ήταν αποτέλεσμα
σκαναρίσματος με το πρόγραμμα «σάρωση» πολλαπλών σελίδων και στη συνέχεια
«αποθήκευση ως...» σε αρχείο pdf).

Συγκεριμένα ζήτησα από το πρόγραμμα «Εφαρμογή προβολής εγγράφων» να κάνει
εκτύπωση από τον εκτυπωτή μου, τις ζυγές σελίδες με αντίστροφη φορά. Η επιλογή
αυτή έγινε προκειμένου να προχωρήσω στη συνέχεια σε εκτύπωση των μονών σελίδων
σε κανονική σειρά, αφού ξανατοποθετήσω τα φύλλα στον εκτυπωτή, έτσι που να κάνω
εκτύπωση δυο όψεων. Και στα δυο αρχεία εκτύπωνε αρκετές σελίδες (από τις ζυγές)
αφήνοντας τις τελευταίες ζυγές χωρίς να εκτυπωθούν και ο εκτυπωτής αναβόσβηνε
το πορτοκαλί λαμπάκι.

Η εκτύπωση γίνεται μέσω του HPLIP αν αυτό βοηθάει.

Στα δυο συνημμένα αρχεία έχω τις ιδιότητες των δυο εγγράφων όπου φαίνεται πως
δημιουργήθηκαν.

Πιο κάτω θέτω την υπογραφή μου στο Wiki:

1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Καλός
2 Ubuntu 11.10 oneiric 64bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.0.0-12-generic, Ubuntu
2.6.35-28-generic, Windows Vista
3 AMD Phenom II X4 810 Processor ‖ RAM 3961 MiB ‖ MSI KA780G (MS-7551) - MSI
MS-7551
4 ATI RV770 LE [Radeon HD 4800 Series] [1002:944c]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller
[10ec:8168] (rev 02)

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου