2012/4/3 modenas88 <modena...@gmail.com>:
> Ναι, είχα αγοράσει παλαιότερα ένα-δύο τέτοια φορητά και είχαν το Linpus
> Linux. Επειδή δεν προορίζονταν για εμένα (για δύο φίλους), το
> αντικαθιστούσα άμεσα με Ubuntu. Όλα λειτουργούσαν «OOTBox»

Αυτό που θα ήθελα πολύ να δω αυτή την περίοδο θα ήταν ένα laptop
με linux προεγκατεστημένο σε "ultrabook" form factor

(Core i5, intel graphics, τουλάχιστον 7 ώρες αυτονομία, 13.3'', SSD)

Extra bonus για Atheros WiFi που να υποστηρίζει ό,τι δίνει το Linux:
(adhoc, access-point, monitor, injection, mesh, κλπ κλπ)

Δυστυχώς μέχρι στιγμής αυτά τα ultrabooks έρχονται συνήθως με windows.

Χαιρετισμούς,
Παντελής