Από εμένα πάντως μην περιμένετε να προγραμματίσω, τα μόνα που ξέρω να
προγραμματίζω
είναι το πλυντήριο, το βίντεο, το ξυπνητήρι και άλλα τέτοια ευγενή
τεχνολογικά επιτεύγματα...

Από υπολογιστές δεν... άμα θέλετε ηθική στήριξη πολύ ευχαρίστως!
(ωχ ωχ ωχ που πα 'να με μπλέξουν πωπωπω Παναΐαμ'...)

Ο πηγαίος κώδικας του Launchpad είναι στο