Παιδιά ας μου επιτραπεί ένα σύντομο σχόλειο.

Το ελεύθερο λογισμικό υπάρχει από ομαδική δουλειά.
Και χωρίς αίσθημα αλληλεγγύης και (ας μου επιτραπεί η έκφραση) αγάπης μεταξύ
μας ομαδική δουλειά δε γίνεται.
Οποιοδήποτε πρόβλημα έχει ένα μέλος έχει το δικαίωμα να το εκφράζει, γιατί για
να δουλεύουμε πρέπει κατ αρχήν να έχουμε όρεξη και καλή διάθεση για να το
κάνουμε!

Από εκεί και πέρα πρέπει αυτός που διατυπώνει ένα παράπονο πρέπει να προσέχει
να μην το κάνει για ψύλλου πήδημα (γενικά μιλάω), και αυτοί που ακούνε το
παράπονο πρέπει να στέκονται δίπλα σε αυτόν που το διατυπώνει και να προσπαθούν
να τον βοηθήσουν. Ακόμα και αν δε συμφωνούν με αυτό που λέει πρέπει να το
θέτουν με τρόπο που να βοηθά και όχι να προσβάλει.

Σχόλια όπως "πόσο καιρό έχεις να πας με γυναίκα" είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ. Και μόνο
εντάσεις προκαλούν.
Θα πρέπει να ζητήσει άμεσα συγγνώμη όποιος το είπε.

Απ τη στιγμή που δεν παίρνουμε λεφτά (ή κάτι παρόμοιο) γι αυτό που κάνουμε, το
ΜΟΝΟ που μας κρατά είναι η όμορφη ατμόσφαιρα, και η διάθεση για προσφορά.
Αν χαθεί κάτι από αυτά, το μαγαζί διαλύθηκε.

Ο νοών νοείτω.

Φιλικά
Άλκης Μαυρίδης