Η χρήση θα είναι τόσο για test όσο και 'κανονική΄ θα την έλεγα. Με το
κανονική εννοώ π.χ. ένα MySQL σε μια VM αλλά με περιορισμένη χρήση τοπικά
(1-2 χρήστες).

Για KVM (http://www.linux-kvm.org/page/Main_Page) έχει κάποιος άποψη -
εμπειρία; Είναι δύσκολη η διαχείριση;

Γιώργος

Στις 25 Απριλίου 2012 5:09 μ.μ., ο χρήστης Panagiotis Theodoropoulos <
tpanagio...@gmail.com> έγραψε:

--
*Giorgos*