*Το LTS είναι ένα επιπλέον χαρακτηριστικό που παρέχεται σε κάποιες από τις
εκδόσεις του ubuntu (κάθε 2 χρόνια). Η LTS είναι μια κανονική έκδοση όπως
όλες οι άλλες που είναι και LTS. Στις LTS δύνεται η δυνατότητα να πας με
update κατευθείαν στην επόμενη LTS προσπερνώντας τις ενδιάμεσες μη-LTS
εκδόσεις. Έτσι:

Αν έχεις μια μη-LTS έκδοση η επόμενη είναι LTS, θα σου προταθεί κανονικά
αναβάθμιση στην επόμενη έκδοση (που είναι LTS).* *

Αν έχεις μια μη-LTS έκδοση, τότε έχεις 2 επιλογές:
1. Να κάνεις αναβάθμιση στην επόμενη (μη-LTS) έκδοση όταν αυτή βγει (κάθε 6
μήνες)
2. Να περιμένεις μέχρι να βγει η επόμενη LTS (κάθε 2 χρόναι) και να κάνεις
κατευθείαν αναβάθμιση σε αυτή, προσπερνώντας τις ενδιάμεσες που έβγαιναν
κάθε 6 μήνες.

Σχήμα (αν φτάσει σωστά):

10.10 -> 11.04 -> 11.10 -> 12.04 LTS -> 12.10 -> 13.04 -> 13.10 -> 14.04 LTS
                              *
*              |                             **

Ok, άρα εγώ κάνω κανονικά την αναβάθμιση, και εφόσον το θέλω δεν χρειάζεται
να περιμένω για επόμενη LTS, και αναβαθμίζω κανονικά ανά εξάμηνο. OK, δεν
το ήξερα.
Όπως παλαιότερα δεν ήξερα πχ πως το mint δεν ήταν rolling και το
αντιλληφθηκα οταν έπρεπε να κάνω φορμάτ. Και έτσι έπέστρεψα σε ubuntu. Μετά
από αυτό, αποφάσισα να ρωτάω, για να μην την πατήσω και πάλι...

Στις 27 Απριλίου 2012 12:58 μ.μ., ο χρήστης Konstantinos Togias <
ktog...@math.upatras.gr> έγραψε: