Loipon dokimasa arxeio eikonas - antigrafei. Den antigrafei omws toys
fakelous me ta video- poy ekei einai olh h douleia m pou den 8elw na th
xasw. kai anoigontas to fakelo- den mporw na ta dw kan , oxi na pai3oyn,
oyte na ta dw den mporw

*Επισκεφτείτε το site μου,
www.trupokarudos.com*

Στις 28 Απριλίου 2012 6:33 μ.μ., ο χρήστης Myron Moutos
<mmy...@gmail.com>έγραψε: