Καλησπέρα,
Μιας και έχεις πάρει BACKUP
Δοκίμασε το παρακάτω τρόπω
https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=4422
Διάβασε πρώτα και εάν δεν καταλάβεις πριν κάνεις οτιδήποτε ρωτάς.
Αν σου φαίνεται δύσκολος τότε θα πάμε με ποιο απλό άλλα εξίσου αποτελεσματικό τρόπο.

Στις 29/04/2012 04:21 μμ, ο/η Εύα Πακάκη έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους!

Αναστήθηκε το λαπτοπ :P
Με οδηγίες του stavrou daliakopoulou- τώρα όλα οκ
Λοιπόν η λύση- σε περίπτωση που κάποιος άλλος σαν έμένα που είναι στη φάση
Κοι-τα Λό-λα να έ-να μή-λο τα κάνει ...
Λύση είναι οι παρακάτω εντολές:
*
"sudo mount -o remount /dev/sda1"
με αυτή την εντολή λογικά θα κάνει mount στο σκληρό δίσκο.
Αφού το κάνει αυτό, η επόμενη εντολή είναι "sudo dpkg --configure -a"
Λογικά θα λύσει το πρόβλημα με τις αναβαθμίσεις,
μετά sudo apt-get update και sudo apt-get dist-upgrade"*

Μετά με ένα reboot δουλεύει..

Τώρα η απορία μ είναι η εξής. Μπορώ έστω και ετεροχρονισμένα να χωρίσω το
home από το σύστημα για να μη μ ξανασυμβεί κάτι τέτοιο;;

Ευχαριστώ όλους αυτούς που ασχολήθηκαν με το θέμα  :-)
Να είστε όλοι καλά. Χάρη σε εσάς βγαίνουν ψεύτες όσοι μ λένε βάλε windows
να ξενοιάσεις...

Στις 29 Απριλίου 2012 1:36 μ.μ., ο χρήστης Εύα Πακάκη<epak...@gmail.com>έγραψε:

Τώρα εχω να τσεκαρω σε αλλο pc οτι όλα ειναι οκ στο δισκο- λόγω ανασφάλειας
Και να δω πως θα κανω σωστα τα partitions για να είναι αλλού το home και
μετα εγκατασταση

*Επισκεφτείτε το site μου,
www.trupokarudos.com*

Στις 29 Απριλίου 2012 1:22 μ.μ., ο χρήστης Myron Moutos<mmy...@gmail.com>έγραψε: