Θέλω να στήσω development περιβάλλον με virtualboxes και development εργαλεία και σκέφτηκα ότι έτσι ίσως γλυτώσω το unity, στήνοντας ένα πιο λιτό και καθαρό desktop. Χωρίς παρεξήγηση, υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος-οι που πειράζει να έχεις κάποιο desktop σε έναν server; Ρωτάω γιατί το είδα και σε διάφορα σημεία ψάχνοντας. Πέραν του αυτονόητου (για μένα) ότι όσα περισσότερα πράγματα στήνεις ρισκάρεις τη σταθερότητα του συστήματος.