Επανέρχομαι στο θέμα μη πρόσβασης στον Ιστότοπο του ΙΚΥ (www.iky.gr) με
χρήση πλοηγών με Ubuntu11.10 μέσω OTENet. Τι διερέυνησα:

1) Μηχάνημα με Ubuntu11.10 και Firefox 11.0 ή Chrome προσπελαύνει τον
Ιστότοπο του iky.gr από Forthnet και όχι από OTENet.
2) Μηχάνημα με Windows7 και πλοηγούς Chrome και IExplorer προσπελαύνει τον
Ιστότοπο του iky.gr από OTENet.
3) Δεν έχω δοκιμάσει άλλο router, όπως πρότεινε ο Σίμος Ξενιτέλλης.
4) Από το Noc της ΟΤΕNet μου απάντησαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα από δική
τους πλευρά με την πρόσβαση στο iky.gr.

Όποιος είναι γερός λύτης ας προτείνει ιδέες.

--
Θεόδωρος Γούτας, Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης - ΠΕ19 Πληροφορικής
M.Sc.

*"Γιατί παραμένεις στη φυλακή, ενώ οι πόρτες είναι διάπλατα ανοιχτές; *" -
Τζελαλαντίν Ρουμί