Στις 7 Μαΐου 2012 11:13 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.li...@googlemail.com> έγραψε:

> Αν πρόκειται να παραβρεθείτε, παρακαλώ απαντήστε εδώ.
> Αν πρόκειται να ταξιδέψετε από Αθήνα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το
> Γιώργο μέχρι αύριο την Τρίτη,
> σε περίπτωση που μπορείτε να βοηθήσετε ώστε να στείλουμε πακέτο με CD
> και άλλα αντικείμενα Ubuntu.
>
> Σίμος

Ο Γιώργος είμαι εγώ...
Λόγο ενός έκτακτου επαγγελματικού ταξιδίου εκτός Αθηνών, λογικά θα λείπω
απο Τετάρτη έως μάλλον Κυριακή, δε θα καταφέρω να στείλω υλικό με κάποιο
κτελ ίσως.

Οπότε αν κάποιος μεταβεί στις Σέρρες και μπορέσει να πάρει έστω μερικά CD
μαζί του, παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου να βρεθούμε αύριο οποιαδήποτε
ώρα της ημέρας σε κάποιο σημείο, ώστε να καταφέρουμε να ανεβάσουμε υλικό
στη Fosscomm.

Ευχαριστώ