Κοίτα , εγώ θα σου γράψω τη γνώμη μου (δεν είμαι ειδικός στα λαπτοπ).
Προσωπικά όταν δω πως οι θερμοκρασίες φτάσουν τους 65 βαθμούς λέω "άντε
ήρθε η ώρα να το κλείσω σιγά-σιγά" . Έχω δει λαπτοπ να δουλεύει σε
70βαθμούς για 2+ ώρες . Δεν θα καεί για παράδειγμα , απλά εγώ δεν θέλω να
το δουλεύω σε τόσο υψηλές θερμοκρασίες γιατί νομίζω πως φθείρονται μέσα τα
πάντα. Ειδικά τώρα το καλοκαίρι.
Απ' ότι είδα ο επεξεργαστής σου είναι 2πύρηνος (cores) με 4 κεφαλές
(threads) οπότε πιθανών το psensor δείχνει τις θερμοκρασίες των 2 πυρήνων
(core 0 , core 2) . Οι άλλες (temp1 , temp2) δεν είμαι σίγουρος για το τι
είναι. Πιθανολογώ πως η μια (temp2 που είναι στους 28 βαθμούς) να είναι η
κάρτα γραφικών σου. Και η άλλη (temp1) που είναι στους 49 να έχει σχέση με
την ενσωματωμένη κάρτα γραφικών που έχει ο επεξεργαστής σου.
Εν κατακλείδι , εγώ θα παρακολουθούσα τις θερμοκρασίες (core0 , core2
,/dev/sda , temp 2) να μην ξεπεράσουν τους 70 βαθμούς.

Στις 17 Μαΐου 2012 9:43 μ.μ., ο χρήστης Εύα Πακάκη <epak...@gmail.com>έγραψε: