2012/5/13 George απαιτείται επώνυμο <pame_na_figo...@hotmail.com>:

> Χρησιμοποιω το CryptKeeper αρκετό διάστημα τώρα.. αλλά μου προέκυψε ένα
> σοβαρό πρόβλημα.  Έχω ένα κρυπτογραφημένο κατάλογο μέσα σε ένα φλασάκι (γιατί
> χρησιμοποιώ τα αρχεία από δύο διαφορετικούς υπολογιστές). Πάντα λοιπόν, αφού
> έβαζα το φλασάκι στον υπολογιστή, άνοιγα το cryptkeeper και στο μενού του μου
> παρουσίαζε τον κρυπτογραφημένο κατάλογο, τον επέλεγα, έβαζα και τον κωδικό
> και έμπαινα. Αυτή τη φορά όμως, από λάθος δικό μου πήγα να μπω στον
> κρυπτογραφιμένο φάκελο από τον υπολογιστή αλλά από άλλον χρήστη, με
> [...]

Ξαναδιάβασα το μήνυμα και δοκίμασα το λογισμικό.
Είδα ότι για να το χρησιμοποιήσει κάποιος με Unity, πρέπει να τρέξει
μια ειδική εντολή ώστε να επιτρέψει στο cryptkeeper πρόσβαση στην
περιοχή ειδοποιήσεων (notification area). Πρόκειται για κάτι που
ρυθμίζουμε σε εφαρμογές μη-συμβατές ακόμα στο Unity.
Συγκεκριμένα,

1. Με την εντολή

$ gsettings get com.canonical.Unity.Panel systray-whitelist
['JavaEmbeddedFrame', 'Wine', 'Update-notifier']

βλέπουμε τις εφαρμογές που επιτρέπονται να έχουν πρόσβαση στην περιοχή
ειδοποιήσεων.

2. Με την εντολή

gsettings set com.canonical.Unity.Panel systray-whitelist
"['JavaEmbeddedFrame', 'Wine', 'Update-notifier', 'cryptkeeper']"

προσθέτουμε στην υπάρχουσα λίστα την εφαρμογή cryptkeeper.
Τώρα μπορούμε να τρέξουμε cryptkeeper και θα φανεί στην περιοχή ειδοποιήσεων.
Άλλες εφαρμογές που θέλουν αυτή τη διαδικασία είναι Skype, desura, κτλ.

Αν θέλουμε να επιτρέπουμε κάθε παλιά εφαρμογή να εμφανίζεται στην
περιοχή ειδοποιήσεων, τρέχουμε
$ gsettings set com.canonical.Unity.Panel systray-whitelist "['all']"
Δεν ξέρω αν έχει επιπτώσεις.

Τα ίδια με παραπάνω γίνονται και με το γραφικό περιβάλλον,
εγκαθιστώντας από το Κέντρο λογισμικού το dconf-tools.
Έπειτα τρέχουμε το dconf-editor.  Οι ρυθμίσεις για την επιφάνεια
ειδοποιήσεων είναι στο desktop→unity→panel.

3. Το cryptkeeper, όταν κάνει την αποπροσάρτηση π.χ. του φακέλου
myfiles/, μετατρέπει τον φάκελο σε .myfiles_encfs/
Επειδή ξεκινά με τελεία, δε φαίνεται από το διαχειριστή αρχείων ή όταν
επιλέγουμε Άνοιγμα...
και πρέπει να πατήσουμε Ctrl+H ή Εμφάνιση κρυμμένων αρχείων.
Από τη στιγμή που υπάρχει ο κατάλογος .myfiles_encfs/ μπορείς να τον
επιλέξεις για εισαγωγή.
Όταν γίνεται η προσάρτηση, τότε δημιουργείται ο κατάλογος myfiles. Ενώ
όταν γίνεται αποπροσάρτηση, διαγράφεται ο κατάλογος myfiles/ και
παραμένει το .myfiles_encfs/.