Προς το παρών απενεργοποίησα το anti-surge protection, μιας και είδα πολλές
παρόμοιες περιπτώσεις, όπου υποστηρίζαν ότι η συγκεκριμένη λειτουργία χτυπάει
καμπανάκια χωρίς λόγο, ακόμα και σε υγειή computer.. Αυτοί που την
απενεργοποίησαν απ' ότι λένε δεν είχαν κανένα πρόβλημα έπειτα. Αναβάθμιση του
bios έκανα μία φορά από το bios menu, χωρίς να κάνω boot από κανένα
λειτουργικό, άρα μπορώ να την κάνω. Το θέμα είναι: πιστεύεις ότι χρειάζεται;
Γιατί πολλοί έλεγαν ότι να αποφέυγουμε να κάνουμε update. Μόνο αν υπάρχει λόγος
έγραφαν. Τί λες;
Ευχαριστώ πολύ!