Καλησπέρα,
Έχω 2 lan στο ίδιο κτίριο, το καθένα με τη δική του ADSL, LAN1 και LAN2. Θέλω ένα και μόνο PC στο LAN1 να το βλέπει και το LAN2. Και τα δυο LAN είναι στο 192.168.1.x. Φαντάζομαι ότι θέλω 2ο NIC στο PC και ethernet καλώδιο για να τα συνδέσω. Μετά; Το PC είναι Ubuntu Server 10.04 και έχει πάνω SAMBA και 2 web interfaces: για torrents (rtorrent και RTGUI) και για downloading (pyLOAD). Τι πρέπει να ρυθμίσω για να φαίνονται τόσο τα fileshares όσο και οι 2 σελίδες στο LAN2;

Ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας.