2012/5/25 Giorgos Theofanous <gtheofan...@gmail.com>:
> Θα το ξανα τρέξω και θα δω τι τρώει ο cpu. είναι μηχάνημα ενός φίλου που τον
> έπεισα ότι αξίζει να βάλει ubuntu οπότε τη Δευτέρα θα έχω τα νεότερα.
>
> Η γενική μου απορία είναι αν με φόρτωση του live (usb or cd) είναι
> αξιόπιστος έλεγχος για την απόδοση σε κάποιο μηχάνημα.

Συνήθως βοηθά κυρίως στο να δεις αν έχεις κάποιο πρόβλημα με drivers.

Ως προς την απόδοση, μάλλον είναι απλά ένα "κάτω φράγμα".

Από εκεί και πέρα στο live usb μπορείς επίσης να (από)εγκαταστήσεις
διάφορα πακέτα ώστε να κάνεις το μεγαλύτερο κομμάτι των δοκιμών
για το ποιο γραφικό περιβάλλον, εφαρμογές κλπ ταιριάζει καλύτερα
στο hardware και στο συγκεκριμένο χρήστη πριν την εγκατάσταση.

Χαιρετισμούς,
Παντελής