Στο ubuntuforums.org μας έχει στο Other Forums & Teams ==>
http://ubuntuforums.org/forumdisplay.php?f=183 αν πατήσεις εκεί σε
μεταφέρει στην τοποθεσία όπου μπορείς να δεις πως η Ελληνική κοινότητα
φαίνεται σαν approved loco team . Σε πηγαίνει δηλαδή εδώ ==>
http://loco.ubuntu.com/teams/ubuntu-greek-users όπου μπορείς να βρεις και
την κεντρική σελίδα και το φόρουμ.
Ωστόσο δεν ξέρω τι ενέργειες πρέπει να κάνουμε για να φαίνεται το φόρουμ
και εδώ ==>  http://www.ubuntu.com/support/community/locallanguage#greek .

Στις 5 Ιουνίου 2012 12:39 π.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.li...@googlemail.com> έγραψε: