Δηλαδή , δεν σε αφήνει να κάνεις τίποτα ουσιαστικά. Ούτε copy-paste , ούτε
να διαγράψεις , δεν έχεις άδεια (permission) .
Αυτό ίσως είναι πρόβλημα.
Θα σου προτείνω να δοκιμάσεις πρώτα από ένα liveCd/usb αν έχεις , για να
δεις μήπως το stick έχει πρόβλημα. Αν σου κάνει κι εκεί το ίδιο , τότε
κοίτα μήπως έχει κλειδώσει το stick με κάποιο τρόπο. (π.χ κουμπί) .
Αν δεν έχεις σημαντικά αρχεία , τότε σύνδεσε το stick και κάνε του ένα
φορμάτ με το disk utility . Νομίζω πως έχει καλύτερη διαχείριση δικαιωμάτων
, από το gparted. Όταν λέω φορματ όμως κάνε το εξής:
1)Βάζεις το stick
2)Ανοίγεις το disk utility και αφου κλικάρεις το stick , πατάς unmount (για
να γίνει αποπροσάρτηση)
3) Πατάς Delete.(να διαγραφεί το σύστημα αρχείων εντελώς . Να μείνει
unallocated)
4)Μετά πατάς Create και επέλεξε σύστημα Fat32.
Περιμένεις να τελειώσει και μετά unplug & plug ξανά για να δεις αν δουλεύει
σωστά πλέον.

Στις 8 Ιουνίου 2012 7:07 μ.μ., ο χρήστης Tom <t...@axel.com.gr> έγραψε: