Στις 11 Ιουνίου 2012 1:22 π.μ., ο χρήστης Giorgos Savvas <ee2...@gmail.com>
έγραψε:

> Ομολογώ πως είναι περίεργη αυτή η ξαφνική αλλαγή συμπεριφοράς του
> Firefox! Αν υπάρχει άλλος χρήστης με Ubuntu 10.04 + Firefox 13, αν
> μπορεί ας μας πει αν παρατηρεί την ίδια συμπεριφορά.

Έχω 10.04 με την Firefox 13 χωρίς κανένα πρόβλημα.

Στις 11 Ιουνίου 2012 1:22 π.μ., ο χρήστης Giorgos Savvas <ee2...@gmail.com>
έγραψε:

On 11/06/2012 00:34, George Christofis wrote:

 Μπορείς να πας στις ρυθμίσεις του firefox στην καρτέλα Τabs και εκεί
> [...]
Είναι ήδη ξε-τσεκαρισμένο :-)

>  Ευχαριστώ!

Δοκίμασε να το τικάρεις, κλείσε το παράθυρο τον ρυθμίσεων, μπες ξανά και
ξετικάρησέ το. Στη συνέχεια κλείσε τον Firefox εντελώς και πες μας αν
συμβαίνει το ίδιο μετά την αλλαγή.