Καλησπέρα σε όλους!

Δυστυχώς, αντιμετωπίζω ένα "πρόβλημα" κατά την μεταφορά από 10.10 σε
12.04 και δεν έχω βρει κάτι μέχρι αυτή την στιγμή από αναζητήσεις κ forum.
Οπότε θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος το έχει καταφέρει και αν ναι, πως
ακριβώς!

Αυτό που θέλω να μεταφέρω στην νέα εγκατάσταση είναι τα λεγόμενα emblems
που υπήρχαν ως δυνατότητα σημείωσης αρχείων-φακέλων στο gnome2-nautilus2.
Δεν πρόκειται για κάποιο "bug", καθώς στο nautilus 3 από όσα έχω
διαβάσει έχει αφαιρεθεί αυτή η δυνατότητα.

Από τις μέχρι αναζητήσεις, έχω εντοπίσει 2 πακέτα που προσθέτουν αυτή
την extra(πλέον) δυνατότητα στον nautilus, όμως παρόλο που έχω
ξεψαχνίσει το παλαιό home... δεν μπορώ να βρω κατ' αρχάς που είναι
αποθηκευμένες οι αντιστοιχίες φακέλων-εικονιδίων, ώστε να τις μεταφέρω.

Δυστυχώς δεν έχω εντοπίσει και κάποιον που να το έχει κάνει αλλά σε κάθε
περίπτωση, ευχαριστώ για τις απαντήσεις!