Υπενθυμίζω ότι την *Τρίτη 19 Ιουνίου 2012 και ώρα Ελλάδος 23:00 (20:00 UTC)*,
θα εξεταστεί η αίτησή μας.
Θα πραγματοποιηθεί στο IRC στο δίκτυο freenode και στο κανάλι
#ubuntu-meeting.

Είναι σημαντικό να έχουμε μία καλή παρουσία στο meeting αυτό, όποιος μπορεί
ας είναι στο κανάλι την ώρα εξέτασης της αίτησής μας.
Επίσης μπορεί να γίνει μία προ-συνάντηση στο δικό μας κανάλι
#ubuntu-gr-meeting

Στις 8 Ιουνίου 2012 1:34 μ.μ., ο χρήστης George Christofis <
geoch...@gmail.com> έγραψε: