2012/8/5 Pantelis  Koukousoulas <pkt...@gmail.com>:

> Ναι, για το Software Freedom Day το Σεπτέμβρη.

> Νομίζω γύρω στα 25 - 30 CD τουλάχιστον θα μπορούσαμε να
> αξιοποιήσουμε δεδομένου ότι στο SFD έρχεται αρκετός κόσμος
> που διαβάζει για την εκδήλωση στην τοπική εφημερίδα.
> Αν χρειαστούν περισσότερα τα φτιάχνουμε εμείς επιτόπου
> "on demand".

Σκεφτόμουν να φτιάχναμε μερικές εκατοντάδες CD με το Ubuntu 12.04.1,
με ειδική μηχανή που τυπώνει και εικόνα πάνω στο CD.
Νομίζω ότι υπάρχει κατώτατο όριο για μια τέτοια παραγγελία, οπότε για
να γίνει θέλουμε
κόσμο (π.χ. LUG) που να χρειάζεται εκατοντάδες τέτοια CD για να
καλύψουμε τα νούμερα.

Αν δεν πάμε τελικά για CDROM για το 12.04.1, τότε η επόμενη επιλογή
είναι να φτιάξουμε
ένα μονόφυλλο (αφίσα σε A4) όπου να περιγράφει πως φτιάχνει κανείς ένα
LiveCD ή LiveUSB,
και να μοιράζουμε αυτή τη σελίδα.

2012/8/5 halil adem <haliladem...@gmail.com>:
> Άντε με το καλό. Θα μαι και γώ για λίγες μέρες ακόμα στην ξάνθη, αν θέλετε
> βοήθεια σε κάτι παιδιά πείτε μου. Θα χαρώ να βοηθήσω και να γνωριστούμε.

Επικοινώνησε απευθείας με το Χρήστο για συνάντηση.