> ενώ η εντολή ifconfig δεν υπάρχει για να εκτελεστεί

Από αυτό γίνεται φανερό ότι εκτός του module (=driver) για την κάρτα
δικτύου σου, λείπουν και αρκετά άλλα πράγματα (βοηθητικές εφαρμογές)
απαραίτητα για τη ρύθμιση του δικτύου στην εγκατάστασή σου. Όλα αυτά
καθώς και το module παρέχονται από πακέτα που βρίσκονται στα
αποθετήρια του ubuntu. Σε ένα σύστημα που θα είχε πρόσβαση στο
διαδίκτυο θα αρκούσε ένα apt-get install <ονόματα πακέτων> εφόσον
γνωρίζει κάποιος ποια είναι αυτά τα πακέτα. Συνεπώς, έχεις 3
προβλήματα να λύσεις:
1. Να μάθεις ποια πακέτα χρειάζεσαι.
2. Να τα κατεβάσεις και να τα μεταφέρεις με κάποιο τρόπο στο μηχάνημά σου.
3. Να τα εγκαταστήσεις στο μηχάνημά σου λύνοντας με το χέρι τυχών εξαρτήσεις.

Το 1 λύνεται με αναζήτηση. Ο εύκολος τρόπος είναι σε ένα μηχάνημα με
πλήρες ubuntu και δίκτυο (ίσως μπορείς και από ένα live session), να
εγκαταστήσεις την εφαρμογή apt-file η οποία αφού κατεβάσει τις
πληροφορίες για όλα τα πακετα του ubuntu με ένα apt-file update, θα
σου πει σε ποια πακέτα περιέχεται αυτό που θες με ένα apt-file search
ipg.ko ή apt-file search ifconfig. Ο δυσκολότερος είναι μέσω google
και της σελίδας  http://packages.ubuntu.com/precise/allpackages .

Το 2 είναι το ευκολότερο: Κατεβάζεις από το
http://packages.ubuntu.com/precise/allpackages τα πακέτα (αρχεία .deb)
που χρειάζεσαι σε έναν υπολογιστή με δίκτυο, τα βάζεις σε ένα μέσο που
μπορεί να διαβάσει η minimal εγκατάστασή σου (ίσως χρειαστεί δισκέτα
αν έχεις ακόμα τέτοιες, ή να γράψεις σε cd, σε περίπτωση που η minimal
δεν έχει εγκατεστημένη υποστήριξη για usb mass storage), και τα περνάς
στην εγκατάστασή σου

Για το 3 τρέχεις dpkg -i <όνομα πακέτου> και κοιτάς τι σου απαντά. Αν
σου πει για ανεπίλυτες εξαρτήσεις (λείπουν δηλαδή άλλα πακέτα
απαραίτητα) κάνεις τα βήματα 2 και 3 για καθένα από αυτά, μέχρι να μην
έχεις ανεπίλυτες εξαρτήσεις.

Η διαδικασία αυτή μπορεί να αποδειχθεί αρκετά χρονοβόρα, αλλά θα
μάθεις αρκετά για το σύστημα στην πορεία. Η άλλη λύση είναι να βάλεις
ubutnu server ή ubuntu desktop και να αφαιρέσεις ή αλλάξεις όσα θέλεις
πολύ ευκολότερα αφού θα έχεις εξαρχής δίκτυο.

2012/8/10 Batzilo™ Βασίλης Σ <soulbi...@hotmail.com>:

> [...]
>
> # modprobe --list | grep -i ipg
> # modprobe --list | grep -i icplus
> # modprobe --list | grep -i kconfig
> # depmod -n | grep -i ipg
> # depmod -n | grep -i icplus
> # depmod -n | grep -i kconfig
>
> Έψαξα για τα συγκεκριμένα ονόματα στα modules γιατι τα είδα εδώ :
> http://cateee.net/lkddb/web-lkddb/IP1000.html
>
> Οπότε υποθέτω οτι αφού ο (συγκεκριμένος) πυρήνας δεν έχει ως Loadable Kernel
> Modules τον driver για την κάρτα δικτύου μου, τότε δεν μπορεί να παίξει ότι
> και να κάνω.
>
> Σωστά? Ή μήπως δεν έχω καταλάβει κάτι καλα?

Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.
Hellenic Open University
and Research Academic Computer Technology Institute

Ubuntu-gr LoCo team member