*Υποθέτωντας ότι την ερώτηση την απευθύνεις και στους υπόλοιπους στη λίστα:

Τι θα ήθελες να κάνεις με το KVM? Desktop virtualization, server, ή* *
προγραμματισμό;*

Σίγουρα Παντελη :)

Για server  virtualization αλλά και για πειραματισμό - εκμάθηση.

Όταν λες προγραμματισμό τι εννοείς; ως περιβάλλον ανάπτυξης;

Γ.

Στις 15 Αυγούστου 2012 1:42 μ.μ., ο χρήστης Pantelis Koukousoulas <
pkt...@gmail.com> έγραψε:

--
*Giorgos*