Κατατοπιστικός ως συνήθως Παντελή, νομίζω καλύφθηκε το θέμα ;-)

Στις 19 Αυγούστου 2012 12:17 μ.μ., ο χρήστης Pantelis Koukousoulas <
pkt...@gmail.com> έγραψε:

--
*LibreOffice:
*η ελεύθερη και δωρεάν, πολυδύναμη (power-packed),

Επεξεργαστής κειμένων *Writer*, υπολογιστικό Φύλλο *Calc*,
εφαρμογή Παρουσίασης Διαφανειών *Impress*,
πρόγραμμα Σχεδίασης/ Ζωγραφικής *Draw*,
πρόγραμμα Διαχείρισης Μαθηματικών Τύπων και Υπολογισμών *Math*,
εφαρμογή Βάσης Δεδομένων *Base*.

Κατεβάστε το LibreOffice! <http://el.libreoffice.org/download/>