________________________________
 Απο: Παύλος-Πέτρος Τουρνάρης <p.tourna...@gmail.com>
Προς: George Georgioy <aslageorg...@yahoo.gr>
Κοιν.: Ubuntu-gr <Ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
Στάλθηκε: 7:20 μ.μ. Κυριακή, 16 Σεπτεμβρίου 2012
Θεμα: Re: Δεν μπορώ να μπω στο σύστημα

2012/9/16 George Georgioy <aslageorg...@yahoo.gr>

Καλησπέρα σε όλους.
> [...]
>κωδικό.Μέχρι τώρα έμπαινα αυτόματα.Στη γραμμή εντολών που έχει στις επιλογές
>που εμφανίζει όταν επιλέγεις το κουμπί απενεργοποίησης ,αναγνωρίζει το
>username και τον κωδικό ,με καλοσορίζει ,μου λέει πότε μπήκα τελευταία
>φορά,αλλά δέν ξέρω τι εντολή πρέπει να δόσω για να μπώ σε γραφικό
>περιβάλον,για να επιχειρήσω να διορθώσω
> το πρόβλημα.Δέν έχω ιδιέτερες γνώσεις στα linux.Έχω εδώ και μερικά χρόνια
>πετάξει τα παράθυρα και έχω εγκαταστήσει  kubuntuστόν ένα δίσκο και στον άλλο
>Μονομάχο-6,από εκεί στέλνω το email .Μέχρι τώρα έβρισκα λύσεις στα

Έτρεξα την εντολή startx και έβγαλε τα παρακάτω.
Enable CRTC 0 saccess
Unblank CRTC 0 saccess
The XKEYBOARD keymap compiler (xkbcomp) reports:
>warning: Sysymbolmap for key <KPDC> redefined.
>                Using last definition for conflicting fields.
Errors from xKDComp are not fatal to x server.
Dac detection success
Unhandled monitor type 0
Dac detection success
Unhandled monitor type 0
xilnit: Connection to x server lost.

Waiting for x server ti shut down output DFP2 disable success
Blank CRTC 0 success
Disable CRTC 0 success
Blank CRTC 1 success
Disable CRTC 1 success
Anable CRTC 0 success
error setting MTRR (base=0xc0000000,size=0x10000000,type =1) invelid argument
(22)
ddxsigGiveUp:Closing log.
Server terminated successfull (0) .Closing log file.

Δοκίμασα να βάλω νέο χρήστη και μου έβγαλε άγνωστη εντολή.
(Με το ubuntu-tweak αφαίρεσα παλιούς κερνελ και πακέτα που δεν χρειάζονται,εάν
βοηθάει κάπου.)
Από τα παραπάνω καταλαβαίνεις τι πατάτα έχω κάνει?
Επειδή είμαι αρκετές ώρες στον υπολογιστή , και έχω και τρια πιτσιρίκια που δεν
με αφήνουν να ολοκληρώσω αυτά που πρέπει να κάνω με ηρεμία,
θα σας καληνυχτίσω και αύριο μετά την εργασία θα ξαναπροσπαθίσω.
Καλό Βράδυ.