Δεν το νομίζω φίλε μου.

Αυτοί δώσανε το συγκεκριμένο πρόγραμμα για εγκατ/ση. Εγώ ενημέρωσα με
σχετικό Mail το τι δουλεύω και περιμένω κάποια απάντησή τους σχετικά. Εν τω
μεταξύ κάνω κάποια έρευνα για να έχω προτάσεις σε περίπτωση που αυτοί δεν
γνωρίζουν που πάνε τα 4. Γι' αυτό ψάχνω κάποιο πρόγραμμα συμβατό.

Στις 20 Σεπτεμβρίου 2012 11:29 π.μ., ο χρήστης Pantelis Koukousoulas <
pkt...@gmail.com> έγραψε:

--
*
*