2012/9/27 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΗΣ <krnti...@yahoo.gr>:
> Ευχαριστω πολυ... θα τα δοκιμάσω και θα σου πω αν θα έχω απορία άλλη.... Το
> πρόβλημα σε αυτό που μου λες είναι ότι είμαι από Netbook.... Oπότε δεν έχω
> CD/DVD pleyer.... :)

(Απαντώ με «Απάντηση σε όλους» για να το λάβει όλη η λίστα)

Στην περίπτωση αυτή, μάλλον δεν ολοκληρώθηκε η λήψη του αρχείου ISO
για το Ubuntu 12.04.
Ως πρώτη επιλογή προτείνω να γίνει η λήψη ξανά.

Μιας και πρόκειται για netbook, νομίζω ότι είναι καλύτερο από πλευράς απόδοσης
να κάνεις μια κανονική εγκατάσταση κατά των βίντεο στο
http://www.youtube.com/kalaitsa/
Φτιάξε το LiveUSB που ανέφερα πιο πριν ώστε να δοκιμάσεις αν
λειτουργεί καλά το Ubuntu.
Με το LiveUSB όπου ο υπολογιστής ξεκινά από το στικάκι,
μπορείς να δοκιμάσεις το Ubuntu δίχως να γίνουν αλλαγές στο σύστημά σου.

Σίμος