2012/10/5 Pantelis  Koukousoulas <pkt...@gmail.com>:

> Θα μπορούσα να το προσπαθήσω π.χ., το ΣΚ ή το βράδυ. Τι θα πρέπει να
> κάνω ακριβώς;

Έκανα την ανακοίνωση με τα στοιχεία της ανάρτησης του Άλκη στο φόρουμ.
Δες στο https://ubuntu-gr.org/ και πες μου αν χρειάζεται κάποια αλλαγή/διόρθωση.

(βλέπω παρακάτω ότι τα .iso από το sch.gr είναι διαφορετικά από το
έργο στο sourceforge)

> [...]
>    και τόσο i386 όσο και amd64 εκδόσεις
>
>  * Πιθανότατα και το πρώτο release για quantal και πάλι σε i386 και amd64
>

> Η έκδοση στο sch.gr είναι διαφορετική προσπάθεια και απευθύνεται κυρίως στα
> σχολεία. Αντί για unity έχει gnome fallback και περιέχει και το ppa της
> σχολικής
> στήριξης και το αντίστοιχο εκπαιδευτικό λογισμικό σε ορισμένες εκδόσεις.
>
> Είναι διαφορετικό project και πλέον χρησιμοποιούν άλλη τεχνολογία (i.e.,
> remastering) αλλά εξακολουθούμε να έχουμε στενή συνεργασία και να
> ανταλλάζουμε tips / bugfixes / workarounds μέσω του IRC.

Πρέπει να δοκιμάσω το ISO για να έχω μια καλύτερη ιδεά για το έργο και
να βοηθήσω στην καλύτερη προώθηση.
Τα λέμε από IRC.