Τώρα είδα καλύτερα τον τίτλο! Μιλάμε λοιπόν για την 12.04. Θα μπορούσα
λοιπόν να έχω κάποια δισκάκια DVD desktop edition για το σχολικό
εργαστήριο του 5ου Γενικού Λυκείου Κατερίνης; Εάν γίνεται, θα πιάσουν
τόπο, λαμβάνοντας υπόψη τον σκοπό για τον οποίο τα ζητώ.

Σταύρος Φιλιππίδης

ΥΓ: για όσους δεν με γνωρίζουν, είμαι ο χρήστης "greatst" στο ubuntu-gr forum

2012/10/29 Stavros Filippidis <sfilippi...@gmail.com>:
> Μιλάμε για την 12.10; Προσωπικά, μιας και δουλεύω στο σχολείο (5ο
> Γενικό Λύκειο Κατερίνης) την 12.04 θα ήθελα εάν υπάρχουν κάποια
> "επίσημα" δισκάκια από αυτήν (με το εξώφυλλο τους κλπ) για να την
> χρησιμοποιούν οι μαθητές που θέλουν να κάνουν εγκατάσταση στον σπιτικό
> υπολογιστή τους. Να έχει δηλαδή κάποια δισκάκια το εργαστήριο και να
> τα δανείζονται οι μαθητές που θέλουν να τα αντιγράψουν και να τα
> εγκαταστήσουν στο σπίτι. Έχουμε τίποτε;
>
> Σταύρος Φιλιππίδης

Dr. Stavros K. Filippidis
High school teacher, Academic Instructor, Researcher, Software Developer
Ph.D. in Informatics
M.Sc. in Medical Informatics
B.Sc. in Informatics
B.Sc. in Mathematics