2012/12/26 SOKRATES ARGYRIOU <sargi...@gmail.com>:
> Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους,
>
> Νομίζω ότι αξίζουμε μια συνάντηση με τους αρμόδιους του υπουργείου.
> Ιδού η πρόταση και για μια φορά ας ενωθούμε όλοι μαζί για το κοινό καλό.
>
> Προτού προχωρήσουμε στην παράθεση των σχολίων μας, θα θέλαμε να
> προτείνουμε την πραγματοποίηση συνάντησης μεταξύ των στελεχών του
> Υπουργείου και των φορέων *ελευθερου λογισμικού* για να συζητηθεί περαιτέρω
> πρόταση μας που μπορεί να αποφέρει σημαντικά *οικονομικά οφέλη* στο
> Υπουργείο Παιδείας και *σημαντικά πλεονεκτήματα* στην ορθή και
> αποτελεσματική χρήση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία για
> [...]

Προσωπικά δε συμφωνώ με οποιαδήποτε κατ'ιδίαν / κεκλεισμένων των
θυρών συνάντηση με οποιονδήποτε αρμόδιο.

Ένα από τα μεγάλα προβλήματα της χώρας μας αυτή τη στιγμή είναι η πολύ
υψηλή κατάταξη στη "λίστα της διαφθοράς" της Διεθνούς Διαφάνειας:

http://www.transparency.org/cpi2012/results

Προσέξτε ότι αυτό αφορά συγκεκριμένα "πεποίθηση των πολιτών ότι υπάρχει
διαφθορά" και όχι αποδεδειγμένα περιστατικά (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι
δεν υπάρχει και πραγματική διαφθορά φυσικά, αυτό εννοείται).

Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι για να έχουμε έστω και την ελάχιστη βελτίωση
ως χώρα σε αυτό το δείκτη πρέπει να προσπαθήσουμε κάθε ενέργεια από εδώ
κι εμπρός να γίνεται όσο το δυνατόν πιο ανοιχτά, με διαφάνεια / με
καταγραφή πρακτικών όπως είπε και ο Σίμος κλπ. Ακόμα και όταν κάνουμε
κάτι με καλή πρόθεση αυτό δεν αρκεί, πρέπει και να φαίνεται.

Καταλαβαίνω ότι αυτό είναι λίγο σπαστικό από οργανωτικής πλευράς,
αλλά αποτρέπει ως ένα βαθμό τους τυχόν "καλοθελητές" της άλλης πλευράς να
πουν ότι "οι γραφικοί του open source καλούν και αυτοί σε προσωπικές
συναντήσεις για να λαδώσουν" και ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί ένας
νοσηρός εγκέφαλος.

Σε καμία περίπτωση αυτό δε σημαίνει ότι έχω όρεξη να σου "πάω κόντρα"
ή "να διαφωνήσω για τη χάρη της διαφωνίας". Αν η συνάντηση που προτείνεις
είναι δημόσια και με καταγραφή, το ποιοι ακριβώς θα μας αντιπροσωπεύσουν
ως κοινότητα και πολύ πιο σημαντικό (μια και τα άτομα δεν έχουν τόση
σημασία για μένα) το τι ακριβώς θα πουν/προτείνουν έχει προκύψει από
ανοιχτή συνεννόηση π.χ., στις λίστες όπως αυτή εδώ και η LGU,
τότε είμαι 100% μέσα.

Επίσης, από ότι φάνηκε στα σχόλια, τις θέσεις μας υποστηρίζει γενικά και
η ΠΕΚΑΠ (ο φορέας των καθηγητών πληροφορικής) οπότε θα ήταν πολύ
καλή μια συνεννόηση και με αυτούς. Πιστεύω η δική τους άποψη όπως
και να το κάνεις έχει μια πρόσθετη βαρύτητα από τη δική μας.

Χαιρετισμούς,
Παντελής