Πλήρως αποσυνδεδεμένο από το δίκτυο - ίδιο πρόβλημα.
Δεν ήταν αυτό.
Ν.

Στις 01/01/2013 07:57 μμ, ο/η Pantelis Koukousoulas έγραψε:
2013/1/1 Νίκος Αλμπανόπουλος <niko...@freemail.gr>:
Κοίταξα λίγο στο ίντερνετ. Δημιούργησα το φάκελο usershares που δεν υπήρχε
και έπαψε να εμφανίζεται το συγκεκριμένο σφάλμα μετά από cat
.xsession-errors (δεν ξέρω αν πράγματι είναι λύση αυτή, ωστόσο).

Αλλά το πρόβλημα με τα 15 δεύτερα δεν λύθηκε.

Και όχι, δεν θυμάμαι να έχω πειράξει οτιδήποτε στη samba.
Αν το μηχάνημα είναι πλήρως αποσυνδεδεμένο από το δίκτυο όταν κάνεις
boot εμφανίζεται το ίδιο πρόβλημα;

Πλήρως αποσυνδεδεμένο = να έχεις αφαιρέσει τυχόν καλώδια και να
έχεις απενεργοποιήσει το wireless.

Χαιρετισμούς,
Παντελής