2013/2/28 Panagiotis Theodoropoulos <tpanagio...@gmail.com>:
> Ακολούθησα την συμβουλή σου, έτρεξα firefox -safe-mode και τον άφησα ανοιχτό
> (και το gmail) από χθες το απόγευμα. Σήμερα το πρωί ο υπολογιστής μου
> σερνόταν και με htop είδα πάλι ότι ο firefox είχε ανεβάσει τις 2 cpu στο 85%
> σταθερά.
> Μήπως είναι το gmail το πρόβλημα, γιατί ορισμένες φορές που ανεβαίνει η cpu
> μου εμφανίζεται μήνυμα ότι υπάρχει πρόβλημα με script από mail.google και με
> ρωτά να συνεχίσω την εκτέλεση του script ή να διακόψω.

Οπότε θέλει αναφορά σφάλματος στο bugzilla του Mozilla.

Συγκεκριμένα,
1. ανέφερε ότι έχεις την έκδοση 19.
2. έτρεξες με -safe-mode ώστε να μη φορτωθούν πρόσθετα.
3. άφησες ανοικτό το gmail
4. και παρουσιάστηκε μεγάλος φόρτος (high load) μετά από ώρες.

Από εκεί θα δουν αν έχει νόημα να προωθήσουν προς το Google ή να το
πρόβλημα είναι ειδικά στο Mozilla.

Σίμος