Στις 03/05/2013 10:26 πμ, ο/η harry zografos έγραψε:

Ας μην είμαστε λοιπόν τόσο απαιτητικοί και άνετοι στην κριτική.
Έλα τώρα, ζούμε στην Ελλάδα. Το βασίλειο του «το κάνεις λάθος ρε! - αλλά εγώ έχω κάτι άλλο να κάνω». Της εύκολης κριτικής, της υποτίμησης του άλλου, της καχυποψίας και της συνωμοσίας. Όπου έχω συμμετάσχει ενήλικας (συμβούλια, όμιλοι, ομάδες, πρωτοβουλίες) έχω βαρεθεί αυτούς τους ανθρώπους.