οχι,απο την αρχη σου δινουν τοσα. οποιος αλλος εχει προσβαση στον οκεανο,ας
το επιβεβαιωσει. και αν θελετε ανεβαζω και screenshot.

2013/5/3 Δημήτριος Δεσύλλας <katanopho...@gmail.com>

> Μήπως κάνουν Memory Balloning δηλαδή για αρχή σου δίνουν 2 και μετά όσο
> αυξάνουν οι ανάγκες σοι δίνουν μνήμη;
> Στις 03/05/2013 02:12 μμ, ο/η Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) έγραψε:

Konstantinos Livieratos, University Student, Digital Systems Dept
e-mail:koslib...@gmail.com, kos...@dtps.unipi.gr, koslib...@klivieratos.info
<koslib...@hotmail.com>
Skype:koslibpro,Kostas Livieratos
URL:K.Livieratos <http://klivieratos.info/>