Καλησπέρα και πάλι
Έβαλα τα UBUNTU από USB. Όλα λειτούργησαν μια χαρά. Έκανε τις επανεκινήσεις που
χρειαζόταν. μου ζήτησε να κατεβάσω από το ίντερνετ κάπου 230 κάτι updates.
Ξεκίνησε με την κάρτα γραφικών γράφοντας αρχικά "no proprietay drivers in use
on this system". Εμφανίστηκε μια επιλογή για την κάρτα (recomended) και μου
έβγαλε ότι για να ενεργοποιηθούν όλα τα updates θέλει επανεκκίνηση. Το έβαλα να
κάνει και από την στιγμή εκείνη κατάφερα να μπω  ξανά στο περιβάλλον μετά από
πάρα πολλές επανεκκινήσεις ή τραβώντας το βίζμα, αλλά ότι και να έκανα μόλις
έφτανε στην αρχική μωβ οθόνη (πριν μπει στο περιβάλλον) έκανε επανεκινήσεις
μόνος του. Επανεγκατήστησα τα ubuntu αλλά τίποτα. Τώρα στην τρίτη προσπάθεια
επανεγκατάστασης κατάφερα και μπήκα.  Στο system detailς στο κομμάτι Graphics
γράφει UNKNOWN.Τελικά να κάνω update? και γιατί δεν μου βρίσκει την κάρτα
γραφικών???
ΕυχαριστώΕμμανουέλα