On Wed, May 29, 2013 at 06:28:00PM +0100, Kostas Oikonomou wrote:

> Φίλε Βαγγέλη,
>
> Σε προηγούμενο μήνυμα ενημέρωσα:
> Προσπάθησα αρχικά να εφαρμόσω τις οδηγίες του Βαγγέλη. Έτσι από το grub
> ξεκίνησα σε «λειτουργία ανάκτησης» και έδωσα την εντολή «dpkg-reconfigure
> keyboard-configuration». Μπήκα σε ένα κικεώνα ερωτήσεων που απαντούσα σε
> κάποιες περιπτώσεις κατά τύχη. Τελικά δεν δούλεψε το σύστημα.

δινοντας την  εντολη  "dpkg-reconfigure keyboard-configuration"

Το πρώτο πράγμα λέει τι μοντελο  keyboard εχεις λεει ποια το κατασκευασε και
δοκιμαζεις

στην δευτερη ερωτηση σε ρωταει τι laylaout εχεις δηλαδη ελληνικα αγγλικα
, εγω το εχω στο Greek

3 ερωτηση σε ρωταει για πως αλλαζει το laylaout λογικα Alt+Sfit

4 ερωτηση εισαι στο αγγλικο πληκτρολογιο θες να γραψεις το € με το altgr
+ το Ε  Το εχω ορίσει στο Right Alt ( Alt GR).επομενη  ποιο θες να είναι το
ΑltGR ?

επομενη ερωτηση ειναι το compose key [0] και σε ποιο θα ειναι ορισμενο

και επομενη ερωτηση θες ο συνδιασμος Control+ALT-BackSpace να κλεινει
τον X server ? ( λογικα σε παει στον login manager στο ubuntu ειναι ο
lightdm , ενω μερικοι που δεν χρησιμοποιουν login manager τους πεταει
στο tty1  )

αυτα .

[0] https://help.ubuntu.com/community/ComposeKey

> Σε ευχαριστώ βέβαια για την προσπάθεια να βοηθήσεις, αλλά και για το
> ενδιαφέρον.
>

> Φιλικά
>
>  Κώστας Οικονόμου

Klearchos-Angelos Gkountras