Αγαπητέ φίλε,

Ευχαριστώ για την πληροφορία. Όπως όμως λέγεται, είναι δύσκολο να κατέβω από το
13.04 στη 12.04.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου

________________________________
 Απο: George Blades Voulgarakis <gvoulg...@gmail.com>
Προς: Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr>
Κοιν.: Nik Th <nick-athen...@ubuntu.com>; Ubuntu-gr
<ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
Στάλθηκε: 11:18 μ.μ. Κυριακή, 2 Ιουνίου 2013
Θέμα: Re: Πληκτρολόγιο PS/2 αδυναμία λειτουργίας

σε 12.04 λειτουργει κανονικα το PS/2, ενα pc ετσι το εχω αρα βαζεις 12.04 και
το pc ειναι οκ για τα επομενα 4 χρονια(2017 νομιζω ληγει)

2013/6/2 Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr>

με αλλο πληκτρολογιο usb πχ δοκιμασες? δοκιμασε και αμα ειναι οκ τοτε πετα

>το το ps2 στα σκουπιδια
>
>Αγαπητέ φίλε,
>

>Όπως έχω αναφέρει σε παλαιότερο μήνυμα, δεν έχω πρόβλημα με πληκτρολόγιο usb.
>Το πρόβλημα τελικά είναι στο ps2, που απ' ότι φαίνεται σταμάτησε η υποστήριξη
>του από τον πυρήνα του Linux (σαν παλαιά τεχνολογία).
>

>Προσωπική μου άποψη, βέβαια, είναι ότι κακώς έπαψε η υποστήριξη της
>τεχνολογίας PS2. Αυτό το λέω, γιατί ένα από τα ατού του Linux και του Ubuntu
>είναι ότι είναι "ελαφριά" λειτουργικά που μπορεί να "ζωντανέψουν" παλαιά
>μηχανήματα. Όταν αυτά όμως έχουν πληκτρολόγια με σύνδεση PS2, θα μείνουν
> [...]
 λίστα συνδρομητών όπως την

 επανακτήσετε τον κωδικό σας για να κάνετε τη διαγραφή. Στο τέλος κάθε

Blades - www.snowguide.gr