Μπορείς να πας στη διάταξη πληκτρολογίου και να προσθέσεις ώς γλώσσα
"Greek" σκέτο, και αφαίρεσε το Greek extended. Πλέον με το Greek
συμπεριλαμβάνει και τα υπόλοιπα.
Δοκίμασε το και λογικά δε θα έχεις πρόβλημα.

Επίσης δες και το παρακάτω νήμα στο φόρουμ, θα σου φανεί χρήσιμο πιστεύω.
https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=4&t=17867#p180178

Στις 22 Σεπτεμβρίου 2013 - 5:19 μ.μ., ο χρήστης Kostas Oikonomou <
kikono...@yahoo.gr> έγραψε: