Είναι εύκολη πλέον η επαναφορά του grub. Δεν χρειάζεται να την κάνεις
χειροκίντητα (εκτός και αν θέλεις να μάθεις την χειροκίνητη διαδικασία).

Υπάρχει ένα πρόγραμμα που λέγεται boot-repair. Ακολούθα την διαδικασία που
περιγράφεται εδώ[1] και θα είσαι εντάξει.

[1] - http://nicktux.wordpress.com/2013/07/03/fix-boot-with-boot-repair/

--
-- https://wiki.ubuntu.com/NikTh --