Ναι, γράφει "το ιδανικό θα ήταν...", ωστόσο αυτό δεν είναι απαίτηση. Όσα ποστ
θέλετε με το συγκεκριμένο tag θα είναι εμφανή.

> Η αλλαγη και προσθηκη ενος ειδικευμενου tag με τα υπαρχοντα δεδομενα του
>
> osarena, ειναι ανεφικτη την παρουσα.

Αυτό δεν το ήξερα. (ή και να το ήξερα, δεν το θυμόμουν).

> Αν ενοχλουνται καποιοι και με το Link, στο πλαι, ας βγει.

Δεν νομίζω να ενοχλεί κάποιον το link στο πλάι.

[προσωπική γνώμη]Αυτό που μου φαίνεται κάπως... είναι το όνομα: η-περιοδικό
OSArena , θα το προτιμούσα : OSArena.net.
Το η-περιοδικό μου χτυπάει άσχημα. Αλλά αυτό είναι θέμα γούστου. :) [/προσωπική
γνώμη]
--
-- https://wiki.ubuntu.com/NikTh --