Στις 7:01 μ.μ. Δευτέρα, 28 Οκτωβρίου 2013, ο/η Alex Korakis <djko...@gmail.com>
έγραψε:

Εγώ θα πρότεινα μόνο USB 3.0...
Στις 28 Οκτ 2013 6:59 μ.μ., ο χρήστης "Kostas Oikonomou" <kikono...@yahoo.gr>
έγραψε:

> Αγαπητοί φίλοι,
>
> Σκέφτομαι να αγοράσω ένα σύστημα με 2 σκληρούς δίσκους που να κάνει
> αντίγραφο του ενός στον άλλο (RAID 1), για την ασφάλεια των δεδομένων μου.
>
> Ο υπολογιστής μου, τετραπύρηνος με επεξεργαστή AMD και 64πιτος, έχει έξοδο
> eSATA, όχι όμως και USB 3.0. Έτσι ψάχνω συστήματα με επικοινωνία eSATA αλλά
> και USB 3.0 (για μελλοντικούς σκοπούς, αν αλλάξω υπολογιστή).
>
> Βλέπω σε διάφορα συστήματα να αναγράφεται συμβατότητα με Windows xx, αλλά
> και κάποια με MAC. Δεν έχω δει συμβατότητα με Linux. Προσωπικά πιστεύω ότι
> [...]

Δεν σκέφτομαι να πάρω με μόνη σύνδεση την eSATA, αλλά να έχει και eSATA και USB
3.0. Ο λόγος που σκέφτομαι να έχει και eSATA είναι για να εκμεταλλευτώ τη
δυνατότητα που έχει ο υπολογιστής μου για πολύ ψηλότερες ταχύτητες
επικοινωνίας, σε σχέση με το USB 2.0.

Πιστεύω το Ubuntu 13.10 64bit να «δει» την έξοδο eSATA. Αλήθεια υπάρχει τρόπος
να ελέγξω αν το βλέπει;

Φιλικά
Κώστας Οικονόμου