Αν ακολούθησες τις οδηγίες από το wiki (
https://wiki.ubuntu.com/MountWindowsSharesPermanently ) θα πρέπει κανονικά
να έχεις προσθέσει κάτι στο αρχείο /etc/fstab
Μια από τις γραμμές θα πρέπει να έχει ήδη το "iocharset=utf8".
Όταν έχεις πρόσβαση στον υπολογιστή όπου θες την μόνιμη προσάρτηση (και
έχεις ακολουθήσει τις παραπάνω οδηγίες), εκτέλεσε την εντολή:

cat /etc/fstab

Και στείλε το αποτέλεσμα της εντολής. Θα δείξει το περιεχόμενο του αρχείου.