Ο Βασίλης Σουλελές έγραψε: "Επομένως το κριτήριο (σύμφωνα με το ubuntu.com)
είναι η μνήμη RAM του υπολογιστή σου"

Για να το διευκρινίσουμε λίγο καλύτερα προσθέτοντας στον John Proios το
εξής:
Ένας επεξεργαστής 32bit μπορεί να επεξεργαστεί ταυτόχρονα 32 bit δεδομένων
ανά instance να το πω έτσι ενώ στον ίδιο χρόνο ένας επεξεργαστής 64bit το
διπλάσιο.
Το θέμα της μνήμης έχει ώς εξής. Ένας 32bit επεξεργαστής δεν μπορεί να
διαβάσει πάνω απο 3.25Gb RAM διότι περιορίζεται μέχρι εκεί λόγω της
υπολογιστικής του ικανότητας
Ένας επεξεργαστής στα 64bit έχει όριο τα 16 Eb RAM που αυτή την στιγμή
 μιας και δεν υπάρχει υπολογιστής να σηκώνει τόση ram ας πούμε οτί εννοεί
απεριόριστο.
Ασχέτως με το  λογισμικό που έχεις και όχι δέν είναι κριτήριο η RAM για το
ubuntu, αν σε ένα 32bit επεξεργαστή με 32bit Windows βάλεις πάνω από 3,25Gb
RAM θα δείς οτι γράφει
πως το υπόλοιπο είναι δεσμευμένο απο το υλικό, αυτό που θέλει να πεί είναι
οτι δεν μπορει να το δουλέψει ο επεξεργαστής. Άν ο επεξεργαστής σου είναι
64bit, ασχέτως με πόση ram έχεις
στο μηχάνημα σου βάλτου 64bit διανομή για να δουλεύει όπως πρέπει να
δουλεύει. Και οσο αφορά την γρηγοράδα που λέτε, ο δικός μου επεξεργαστής,
μονοπύρηνος Athlon 64 3500+ στα 2,2 Ghz μοντέλο του 2006
με 64bit λειτουργικό σύστημα (οποιοδήποτε) πάει σαφώς πολύ πιο γρήγορα από
32bit επεξεργαστή Intel Core 2 Duo ή Dual Core ακόμη και στα 3 Ghz μοντέλα
του 2008-09. Οπότε μην λέμε και ότι θέλουμε οτί δεν θα δεί διαφορά.
Αν ο άνθρωπος έχει 64bit επεξεργαστή και τόσο καιρό έκανε το έγκλημα να
έχει 32bit ubuntu και τώρα του βάλει 64bit ubuntu οχι απλά θα δεί διαφορά,
θα νομίζει οτι αγόρασε καινούργιο μηχάνημα! Η σταθερότητα παραμένει ναι μέν
η ίδια όταν μιλάμε για linux αλλά βοηθάει στο πλήθος των εφαρμογών που θα
λειτουργείς ταυτόχρωνα, εκεί θα δείς διαφορά διότι πλέων ο επεξεργαστής θα
διαβάζει ταυτόχρωνα διπλάσια δεδομένα.
Εγώ έχω στο ίδιο μηχάνημα με τον Athlon που σου περιέγραψα, 3 Gb ram και 32
και 64 bit windows και 2 64bit διανομές linux. Στα 32bit windows εκτός οτι
σέρνοντε το GTA4 σέρνεται επίσης. Στα 64bit windows
έχω εγκατεστημένο το GTA4 το οποίο είναι 32 bit εφαρμογή αλλά μόνο και μόνο
που το υπόλοιπο σύστημα ανασαίνει επιτρέπει το GTA να παίζει πολύ καλύτερα!
Δεν έχω μετανοιώσει ακόμα που δεν έχω αλλάξει
τον επεξεργαστή μου εδώ και 7 χρόνια και δεν έχω να ζηλέψω απολύτως τίποτα
από επεξεργαστές μέχρι και dual core, core 2 duo του 2009. Ελπίζω να σε
κάλυψα άν όχι δες και αυτό το video:
http://www.youtube.com/watch?v=KgiMzKb8dD0

Στις 18 Νοεμβρίου 2013 - 2:41 μ.μ., ο χρήστης John Proios
<j...@snigel.gr>έγραψε:

~= Korben Manon Lopbox =~
Papageorgiou Dimitris

http://twitter.com/#dimitrismanon