Αλλά αν δεν μπορώ να συνθεθώ στον τοπικό μου smtp πως μπορώ να στείλω email το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να συνδεθώ μέσω telnet στον δικό μου smtp.
Στις 07/12/2013 07:11 πμ, ο/η Marios Zindilis έγραψε:
Καλημέρα,

Αν απλά θέλεις να στέλνεις από τον localhost, το πρώτο που χρειάζεσαι είναι να μπορείς να συνδεθείς στη θύρα 25 σε κάποιον άλλο διακομιστή. Θα δοκιμάσεις δηλαδή να κάνεις "telnet smtp.example.com 25" σε κάποιον διακομιστή ο οποίος είναι σίγουρο ότι δέχεται συνδέσεις σε αυτή τη θύρα. Για παράδειγμα:

telnet aspmx.l.google.com 25

Αν δεν δουλεύει αυτό, τότε ο πάροχός σου μάλλον σου έχει κλείσει τις εξερχόμενες συνδέσεις στην πόρτα 25, οπότε θα πρέπει να βρεις άλλον τρόπο να κάνεις αυτό που θέλεις. Για παράδειγμα, να χρησιμοποιήσεις μια τρίτη υπηρεσία παροχής ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, και να ρυθμίσεις το postfix να την χρησιμοποιεί ως relay, όπως περιγράφει ο Παναγιώτης Κρητικάκος εδώ:

http://panoskrt.wordpress.com/2013/11/11/gmail-smtp-relay-with-postfix/

Κάνε και ένα "sudo netstat -lnp | grep 25" για να δούμε ποιό πρόγραμμα χρησιμοποιεί την θύρα 25 και αναγκάζει το postfix να βγάλει εκείνο το σφάλμα στο log. Για παράδειγμα, στον σπιτικό μου server έχω:

[marios@joanna ~]$ sudo netstat -lnp | grep 25
tcp 0 0 127.0.0.1:25 0.0.0.0:* LISTEN 1740/master

To 1740/master είναι το postfix στη δική μου περίπτωση, σε σένα θα διαφέρει, αλλά μπορείς να δεις περισσότερες λεπτομέρειες κάνοντας:

[marios@joanna ~]$ ps ax | grep 1740
 1740 ? Ss 0:05 /usr/libexec/postfix/master

Υπάρχουν και άλλες προϋποθέσεις για να μπορείς να στέλνεις email, αλλά δες πρώτα αυτές με τη θύρα 25, και το ξαναβλέπουμε :) Καλό σου-κού.