Προσωπικά δεν με ενοχλούν τα μηνύματα, μα να διορθώσω πως ναι το
open-source είναι πολιτική θέση, μα ΟΧΙ κομματική.
Πιο απλά το free/open source έχουν οριζοντια δομή η οποία είναι η ακριβώς
αντίθετη από αυτή των κομμάτων που έχουν κάθετη.
Τα δε free/open source δεν έχουν ούτε καν σαν νύξη τον όρο κομματιάζω
(=διασπώ) που έχουν τα κόμματα και η πολιτική (σαν πολιτική και όχι σαν
κοινωνική θέση).

Οι εκλογές, είναι ένα μέσον  που οι λαοί (κοινωνίες) απλά καλούνται να
νομιμοποιήσουν, δηλαδή να επιλέξουν μεταξύ εκείνων των επιλογών που
προτείνουν οι μηχανισμοί του συστήματος. Αυτό το σύστημα παράγει σκουπίδια,
δεν παράγει φιλοδοξία, άρα δεν παράγει προσωπικότητες, τις αποκλείει.
Κοινώς οι άνθρωποι δεν ψηφίζουν, μα επιλέγουν μεταξύ αυτών που υποδεικνύει
το σύστημα.Και σιγουρα αυτό το σύστημα πρέπει να ανατραπεί και προφανώς όχι
με εκλογές.

Σαφείς οι θέσεις μου και αν και απέχω από το εκλογικό σύστημα συνειδητά επί
δεκαετίες, καθώς προτιμώ τον πολιτικό (κοινωνικό) αγώνα του δρόμου και της
δράσης, σας εύχομαι καλή επιτυχία, αν εσείς πιστεύετε σε αυτό που κάνετε.

Κρότησε αυτό όμως:

Εν αρχή ην ο λόγος της εξουσίας και ο λόγος ην προς την εξουσία και εξουσία
ην ο λόγος.

​

Στις 13 Μαΐου 2014 - 12:14 π.μ., ο χρήστης Panagiotis Kranidiotis <
kranidio...@vatica.org> έγραψε:

> Ρε Σόφο μην το τρολλιάσουμε αλλά δεν είναι off topic τα μυνήματα ούτε
> spam. Στην πολιτική κατεβαίνουμε, με θέματα πληροφορικής θα ασχοληθούμε,
> έχουμε μια ευκαιρία να είμαστε στην άλλη όχθη και αντί να
> διαμαρτυρόμαστε για αλλάγες θεσμικού πλαισίου, για διάκριση εμπορικού
> λογισμικού απέναντι σε ελεύθερο και άλλα τέτοια που έχουν απασχολήσει
> τις λίστες κατά καιρούς να παίρνουμε εμείς τις αποφάσεις.
>
> Να μην ξέρουν οι φίλοι μας ότι κατεβαίνουμε να μας στηρίξουν; Spam θα
> ήταν να στέλνει εδώ ο κάθε άσχετος που δεν εχει ξαναστείλει ποτέ ή δεν
> [...]

This message was sent from my electric refrigerator

*Web site: http://osarena.net <http://osarena.net>*