Βλέπω είμαστε αρκετοί!
Δυστυχώς δεν ασχολήθηκα καθόλου σήμερα, μάλλον θα αρχίσω να παρακολουθώ από
Κυριακή.
Από το λίγο που είδα όμως, η θεματολογία είναι τέτοια που ένας σχετικά
έμπειρος χρήστης μπορεί να τελειώσει το course χωρίς μεγάλες καθυστερήσεις,
αρκεί βέβαια να βρει τον χρόνο να ασχοληθεί.

Καλή επιτυχία σε όλους τους συμμαθητές!

Στις 1 Αυγούστου 2014 - 9:06 μ.μ., ο χρήστης NikTh <ni...@linuxmail.org>
έγραψε: