> Αν εχω στο στικακι την προηγουμενη εκδοση ετοιμη για εγκατασταση τι
> κανω;διαγραφω το στικακι και αν ναι απο που;ευχαριστω

Αν έχεις ήδη στικάκι έτοιμο με το Ubuntu 12.04.4, τότε μπορείς να το
διαγράψεις (και να εγκαταστήσεις ταυτόχρονα το 12.04.5) μέσω του USB
Creator (usb-creator-gtk) που έχει το Ubuntu.
Συγκεκριμένα, καθώς συνδέσεις το στικάκι στο Ubuntu σου και τρέξεις το
usb-creator-gtk, θα δεις την εφαρμογή που μοιάζει με

(πηγή:
http://mygeekopinions.blogspot.gr/2011/08/how-to-create-bootable-iso-image-in.html
)

Εδώ έχει αναγνωρίσει το στικάκι (/dev/sdc1, 3.7 GB) και παρέχει το κουμπί
Erase Disk.
Με Erase Disk μπορείς να σβήσεις τα περιεχόμενά του και μετά να φτιάξεις εκ
νέου το στικάκι με το Ubuntu 12.04.5 LTS.

Σίμος