Πολύ ωραία. Ο φορητός κατασκευάζεται από την Pegatron (
http://en.wikipedia.org/wiki/Pegatron)
και το μοντέλο είναι το «Pegatron C15B».

Σε αναζήτηση στο διαδίκτυο υπήρξαν αρκετές αναφορές για το μοντέλο αυτό,
και αναφορές για προβλήματα με το touchpad.
Για παράδειγμα,
http://forum.novatech.co.uk/showthread.php?26251-N1597-(C15B)-Laptop-Touchpad-problems&p=335471&viewfull=1#post335471
όπου αναφέρει το μοντέλο C15B και την προσθήκη παραμέτρου για τον πυρήνα
Linux (αυτό που ανέφερε ο Αντώνης πιο πριν).

Αυτό που είναι σημαντικό, είναι να επιβεβαιώσουμε την κατασκευάστρια
εταιρία και μοντέλο του touchpad, που μάλλον δεν είναι η Synaptics.
Είναι μάλλον κάποια άλλη εταιρία, αν και το πακέτο synaptics παρέχει την
υποστήριξη.
Οπότε, τρέξε

$ cat /proc/bus/input/devices > mydevices.txt

που θα παράγει ένα αρχείο με τις συσκευές που έχουν ανιχνευθεί.
Έπειτα, στείλε το αρχείο στο http://pastebin.ubuntu-gr.org/ και πες μας να
το δούμε.
Πιστεύω ότι θα έχεις στη λίστα μια συσκευή για το touchpad που θα έχει
παραπλήσιο όνομα.