Η εγκατάσταση για ubuntu 14.04.
Είναι πολύ απλή.
Στο τερματικό γράφουμε τις εξής 3 εντολές:

sudo add-apt-repository ppa:libreoffice/libreoffice-4-3

sudo apt-get update

sudo apt-get dist-upgrade

Αν όλα πάνε καλά θα περάσουμε στην έκδοση Version: 4.3.3.2
Build ID: 430m0(Build:2)

όπου το πρόβλημα έχει λυθεί.

Στις 8 Νοεμβρίου 2014 - 9:37 π.μ., ο χρήστης stavros daliakopoulos <
stavros.daliakopou...@gmail.com> έγραψε: